chyba v LILO ?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Duben 12 22:50:57 CEST 2002

On Fri, 2002-04-12 at 22:29, Pavel Předota wrote:

> Ten parametr skutecne funguje. Nasel jsem to nahodou nekde na webu.
>  Program setup.exe podporuje následující přepínače:

> /?...poskytuje nápovědu pro zápis a použití přepínačů

na 99% jsem si jisty, ze jsem presne tenhle zkousel a misto napovedy se
setup.exe okamzite spustil. Je mozne, ze ceska verze Win98SE (Second
Edition, ja to pracovne nazyvam Win99 (a WinME pak v souladu s Y2K bugem
Win00) ma ty prepinace proste jinak, resp. ze prakticky zadne nema (v te
dokumentaci byly popsany jen asi 3 - scandisk, smartdrive a jeste cosi).

Petr