chyba v LILO ?

Pavel Předota marexcom na volny.cz
Pátek Duben 12 22:29:56 CEST 2002

Dne pá 12. duben 2002 22:23 jste napsal(a):

> peclive jsem procetl instalacni dokumentaci k W98SE (asi 50 kB textu) a
> neni tam ani zminka o takove moznosti. Samotny setup.exe nedava zadny
> help pri beznych /h, /? prepinacich.
>
> Petr

Ten parametr skutecne funguje. Nasel jsem to nahodou nekde na webu.

Cituji,bohuzel neznam originalni zdroj:

 Program setup.exe podporuje následující přepínače:

 Význam jednotlivých parametrů.

/?...poskytuje nápovědu pro zápis a použití přepínačů
/C...nezavede se SmartDrive, ovladač diskové mezipaměti
/D...nepoužije se existující verze windows při zahajovacích fázích programu
setup, použijte v případě problémů se startem programu setup, které mohou být
způsobeny ztrátou, nebo poškozením souborů z původních windows
/DOMAIN:domain_name...nastaví přihlašovací doménu pro winNT
/F...nepoužívá mezipaměť pro jména souborů, setup poběží trochu pomaleji a
ušetří něco málo paměti
/IA...neprovede se sekce [AfterProvider] ze souboru Setupc.inf
/IB...neprovede se sekce [BeforeProvider] ze souboru Setupc.inf
/IC...provede se čistý start, budou zakomentovány ovladače v config.sys a
autoexec.bat (prostě se před ně přidá REM)
/ID...nekontroluje volné místo na disku požadované pro instalaci windows
/IE...přeskočí vytvoření startovací diskety
/IF...provede "rychlý" setup, neoznámí setupx, že nemá hledat jména souborů v
mezipaměti
/IH...provede ScanDisk v popředí, tak aby jste viděli výsledky, použijte při
problémech se Scandiskem
/IL...nahraje ovladač myši Logitech (určeno pro serii C)
/IM...přeskočí kontrolu místa v konvenční paměti
/IN...neprovede instalaci síťového software, nespustí se ani "Networking
Wizard"
/IQ...neprovede kontrolu překřížených souborů
/IR...nepřepíše master boot record (MBR).
/IS...neprovede se ScanDisk.
/NOSTART...nakopíruje minimální instalaci DLL používaných setupem, poté
přejde do MS-DOS, bez instalace windows
/NA#...neupozorňuje uživatele na běh jiných aplikací
 # = 1...nezobrazí varovné zprávy
 # = 2...nezobrazí chybové zprávy
 # = 3...nezobrazí žádné zprávy
 pokud nezadáte žádné číslo pak nezobrazí žádné zprávy
/NF...neupozorní na vyjmutí diskety na konci kopírování souborů windows,
použijte v případě instalace z bootovacího CD
/NH...nespustí Hwinfo.exe při instalaci z windows
/NR...přeskočí kontrolu registru
/PI...ponechá vynucenou konfiguraci HW (HW nepoužívá standardní nastavení),
některé BIOSy vyžadují vynucenou konfiguraci HW, kterou setup standardně mění
/PJ...nahraje ACPI (Advanced Configuration and Power Interface)
script_filename...použije nastavení v uvedeném skriptu pro automatickou
instalaci Windows
 např. setup msbatch.inf
jméno souboru musí být formátu 8.3
/SRCDIR...určuje zdrojový adresář, kde se nacházejí instalační soubory
/S filename...nahraje určený setup.inf při startu programu setup
/T:tempdir...určuje adresář, kam setup zkopíruje dočasné soubory, adresář
musí již existovat, všechny soubory v něm budou vymazány
/U:UPI...určuje UPI
/IV...nezobrazuje obrázky v průběhu instalace
/IW...vynechá potvrzovací obrazovku pro souhlas s licencí
/IX neprovede ověření znakové sady

 V lokalizovaných verzích jsou dostupné ještě tyto přepínače.

/A...používá AT drive mode
(pouze Japonský NEC)
/IF...neprovádí bootovací setup
(pouze Japonský NEC)
/IJ...neptá se uživatele na startovací disk
(pouze Japonský NEC)
/IO...volá ukončení win exe souborů
(pouze Japonský NEC)
/IY...ignoruje jazykové chyby

 Je dobře patrné, že použití spravných parametrů, může celou instalaci
výrazně urychlit. Podrobněji též na stránce DOKUMENT
 v sekci SETUP95 a SETUP98.

 Ještě jeden parametr,

 který najde uplatnění, když instalátor chybně určí typ procesoru. Windows 98
vyžadují procesor alespoň 486DX/66. Pokud zadáme příkaz:

setup /nm

proběhne instalace W98 i na počítači s procesorem slabším, nebo chybně
rozpoznaným.

--
pavel