Vyřešeno: FritZ!X ISDN na 2lines od Telecomu a kernel 2.4.18 (nové SuSE 7.2 jádro, ECS-K7S5A hraje hned bez ALSA)

Patrik Modesto mody na quick.cz
Sobota Duben 13 09:50:54 CEST 2002

On Sat, Apr 13, 2002 at 12:03:30AM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> Co se ti přesně nerozjede ?

Skoro všecko jede, jen se to nepřipojí. Odpojí mě to hned při pokusu o
vytočení. Nějaký číslo asi 3400 nebo zak nějak. Ta samá konfigurace pod
2.4.17 jede, takže nevím. Nic moc mě do 2.4.18 netlači, takže to asi
nechám.

> Jsem zelenáč, ale vypisuje "lsmod" u fxusb.o hodnotu 1 nebo 0 ? (jádro jsem
> tahal předevčírem z kernel.org)

Jsem připojenej a u fxusb mám 2!

> Případně se mrkni na ten ".config", který jsem sem házel posledně a zkus
> podle něho (na vlastní nebezpečí :o) ... nedával jsem tam naschvál žádné
> bugy) zkompilovat jádro.
>
> Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;
>
> PS: Tak na ten multilink asi nemám ještě dostatečný level :-( ... časem to
> sand zkusím

Symlink!! Četl jsi vůbec ten FM? Jsou dva druhy. Ten o kterým mluvíš je
symbolický link a je to v podstatě zástupce z windows. Děá se přákazem:

ln -s <cílový soubor/adresář> <jméno symlinku>

Patrik