Re: Vyřešeno: FritZ!X ISDN na 2lines od Telecomu a kernel 2.4.18 (nové SuSE 7.2 jádro, ECS-K7S5A hraje hned bez ALSA)

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Neděle Duben 14 03:52:11 CEST 2002

Skoro vąecko jede, jen se to nepřipojí. Odpojí mě to hned při pokusu o
vytočení. Nějaký číslo asi 3400 nebo zak nějak. Ta samá konfigurace pod
2.4.17 jede, takľe nevím. Nic moc mě do 2.4.18 netlači, takľe to asi
nechám.
2.4.1 a nainstaloval capi4linux

> Jsem zelenáč, ale vypisuje "lsmod" u fxusb.o hodnotu 1 nebo 0 ? (jádro
jsem
> tahal předevčírem z kernel.org)
Jsem připojenej a u fxusb mám 2!

> Případně se mrkni na ten ".config", který jsem sem házel posledně a zkus
> podle něho (na vlastní nebezpečí :o) ... nedával jsem tam naschvál ľádné
> bugy) zkompilovat jádro.

> PS: Tak na ten multilink asi nemám jeątě dostatečný level :-( ... časem to
> sand zkusím
Symlink!! Četl jsi vůbec ten FM? Jsou dva druhy. Ten o kterým mluvíą je
symbolický link a je to v podstatě zástupce z windows. Děá se přákazem:
ln -s <cílový soubor/adresář> <jméno symlinku>
ISDN, měl jsem co dělat, abych se vůbec připojil na jeden. To jsem myslel.
Jinak ln jsem se už naučil, jen nevím, jak editovat vytvořený symlink. Řeším
to tak, že ho smažu a vytvořím jiný.

Můžeš mi napsat prosím link na ISDN4linux (vyloženě na .tar.gz soubor nebo
příslušný formát) odkud ho mám stáhnout - něco jsem tahal a hledal, ale
pořád myslím, že to není ono.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;