Server Redhat 7.2 & Samba & ACLs, jako nahrada serveru windows ?

webbot na telecom.cz webbot na telecom.cz
Sobota Duben 13 17:52:56 CEST 2002

>Budes vsak mit jeden problem a to je ten
>vzhledem k heslovani. Musis u vsech stanic sjednotit Windows pokud
>mozno stejne rady. Jedna se o to ze jednou se heslo posila kriptovane
>a podruhe v plain textu. Ted nevim jake win to posilaji jak.

Ja se na Sambu pripojuji z Win3.11, Win95, Win98SE, Win2000, WinXP
soucasne, zadne registry ve Win jsem nemenil. Samba umi SOUCASNE
kodovana i textova hesla. Parametr encrypt passwords = yes.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz