USB uhci od 2.4.18

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Duben 15 11:24:14 CEST 2002

"Marcel Kolaja" <xkolaja na aurora.fi.muni.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20020415083357.GA1284 na flora.fi.muni.cz...

> BTW vždycky jsem si říkal, proč je v jádře usb-uhci a uhci. To usb-uhci je
> nějaký shit? Nebo proč tam jsou 2 moduly na to stejné a nikdo nechce
> použít to usb-uhci?

Obe su shit :-) Vazne, urobit funkcne USB je dost porod, tie standardy
nepatria k jednoduchym, hardware existuje v x reviziach, BIOS-y ho
nainicializuju v y variaciach a Linux nie je jediny OS, ktory s tym bojuje.
Situacia je taka, ze niektore zariadenia chodia lepsie s usb a ine
s usb-uhci. Mam aj dojem, ze niektore features su implementovane
len v jednom z nich (izochronne prenosy a.p.).

Mne napr. usb-uhci po vytlaceni jednej-dvoch stranok zamrzne celu
masinu.

Nie je to prvykrat, ze su v linuxovom jadre dva drivery na rovnaku
vec, o tom je open source software. Nakoniec ten lepsi vyhra,
ale momentalne ani jeden z nich nie je 100%.

Zdravi
--
                                                           Stano