tmpfs

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 15 12:34:28 CEST 2002

> -> Rekl bych, ze tim chteli rict presne to co tam pisou - pokud nepouzivate
> -> devfs, tak vytvorte /dev/shm rucne, pokud devfs pouzivate, vytvori se sam.
>
> to akoze je potrebne mat /dev/shm na pouzivanie tmpfs ? na FreeBSD sa mfs
> odporuca mountovat z particie kde je swap a na solarise to je jedno - ide o
> nieco ako procfs, ten tiez mozete mountovat z "hocicoho"

Snazil jsem se to trochu prozkoumat a dosel jsem k zaveru, ze na jadrech
rady 2.4 s novymi glibc to potreba neni. Proste se napise

mount tmpfs /mountpoint -t tmpfs -o parametry

a melo by byt vse v poradku. To /dev/shm je neco jako "oficialni
mountpoint" pro tmpfs, ale nemelo by nicemu vadit, ze to tam mountle neni.

-- Honza Houstek