tmpfs

Pondělí Duben 15 14:10:49 CEST 2002

On Mon, Apr 15, 2002 at 12:34:28PM +0200, Jan Houstek wrote:
> Snazil jsem se to trochu prozkoumat a dosel jsem k zaveru, ze na jadrech
> rady 2.4 s novymi glibc to potreba neni. Proste se napise
Ja som tu vetu teda pochopil uplne inac, a sice ze KED chces pouzivat tmpfs na
SHM operacie, musis to namountovat do /dev/shm.

Inac ja to mam na noutbuku aj v /dev/shm aj v /tmp aby si disk oddychol, a na
thin clientoch len v /tmp. Ide to v pohode.

> a melo by byt vse v poradku. To /dev/shm je neco jako "oficialni
> mountpoint" pro tmpfs, ale nemelo by nicemu vadit, ze to tam mountle neni.
Ja som si problemy nevsimol, ale pouzivam to len na updatenutych RH7.2, takze
je ozaj mozno ze so starsim jadrom/glibc/cojaviemco to blblne.

> -- Honza Houstek
Bye,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider