Komunikacia IEE1394 s DV kamerou

Ján Halaša xhalasa na fi.muni.cz
Pondělí Duben 15 23:35:48 CEST 2002

peter hajnik wrote:

> Este raz blizsie specifikujem problem.
> Mam Red Hat 6.2 a v PC kartu od firmy Canon "DV Capture kit DK1" s
> rozhranim IEEE 1394 a cipom Adaptec AHA-8940 k tomu mam kameru SONY TRV
> 130E s DV vystupom. Zhanam radu, alebo typ na sw alebo riesenie ktorym by
> som mohol minimalne z natoceneho zaznamu stiahnut fotky, super by bolo
> keby ten sw vedel kameru ovladat cez DV a este viac super by bolo keby
> vedel robit capturing videa.. Momentalne pouzivam pod Win95 sw DV
> Commander ver. 1.1, od firmy Canon s ktorym to sice ide bez problemov, ale
> [...]

Ahoj,

v RH 6.2 asi pouzivas jadro 2.2, nan existuje patch
pre podporu FireWire. Da sa najst na
http://sourceforge.net/projects/linux1394
V jadre 2.4 je uz standardne. Asi najskor bude treba
skontrolovat, ci su dane komponenty podporovane
(Adaptec nepatri medzi dobre podporovane v tejto oblasti).
Skus pozriet nasledujuce stranky:

http://www.tele.ucl.ac.be/PEOPLE/DOUXCHAMPS/ieee1394/coriander/
-- graphical user interface (GUI) that lets you control a Digital Camera
   through the IEEE1394 bus

http://linux1394.sourceforge.net/index.html
-- IEEE 1394 for Linux

http://www.tele.ucl.ac.be/PEOPLE/DOUXCHAMPS/ieee1394/cameras/
-- na tejto stranke asi hlavne odkazy naspodu

Nie som sice nejak expert, ale ak budes mat nejaky problem,
nezaujimavy pre zvysok konferencie, v pohode mi napis.

S pozdravom
Jan Halasa