Komunikacia IEE1394 s DV kamerou

peter hajnik peha33 na zmail.sk
Pondělí Duben 15 21:32:52 CEST 2002

Este raz blizsie specifikujem problem.
Mam Red Hat 6.2 a v PC kartu od firmy Canon "DV Capture kit DK1" s rozhranim IEEE 1394 a cipom Adaptec AHA-8940 k tomu mam kameru SONY TRV 130E s DV vystupom.
Zhanam radu, alebo typ na sw alebo riesenie ktorym by som mohol minimalne z natoceneho zaznamu stiahnut fotky, super by bolo keby ten sw vedel kameru ovladat cez DV a este viac super by bolo keby vedel robit capturing videa..
Momentalne pouzivam pod Win95 sw DV Commander ver. 1.1, od firmy Canon s ktorym to sice ide bez problemov, ale chcel by som sa zbavit windows na dobro. V Linuxe nie som sice borec ale sledujem konferenciu, citam knihy a postupne sa do toho dostavam. Rad by som sa skontaktoval so skusenejsim clovekom v oblasti Linuxu ktoremu by nevadilo keby som mu obcas napisal nejaky mail s prosbou o radu. .