Re: Wine: Opět čeština a lokalizace

Úterý Duben 16 00:56:06 CEST 2002

On Mon, 15 Apr 2002, Oak wrote:

> Otázkou je, jak ho tedy donutit, aby vzal požadovanou mapu.

gdb wine?

> Taky je otázka, jak zjistit kódy kláves na klávesnici, abych si
> mohl vytvořit vlastní mapu klávesnice tak, aby přesně odpovídala
> mé klávesnici Chicony.

Otazka nezni, jak udelat mapu odpovidajici klavesnici Chicony, ale
do ktere popelnice ten smejd vyhodit. ;)  (Ne ze bych chtel moc
zevseobecnovat, ale kvalita klavesnic sla v poslednich letech
jednoznacne smerem do mist, kde zada ztraceji sve slusne jmeno,
a vyrobky uvedene firmy byly vesmes na spici tohoto vyvoje. YMMV.)

> Hmm, na mém SuSE 7.3 (ani v CD-čkách instalace) jsem neobjevil
> žádné známky xfstt. Snad teď ve verzi 8.0 na konci dubna.

Tak se konecne rozhodnete, jestli to xfstt mate na svem pocitaci
nainstalovane nebo ne...

>   1) Nahradil jsem /usr/bin/xfs (či tak nějak) binárkou z balíčku
>   2) To samý pro další přiloženou binárku

Velice sebevrazedny postup.

>   3) Změnil soubor /usr/X11R6/lib/X11/fs/config tak, že jsem do
>      něj dopsal u řádku CATALOGUE (kde už bylo asi 20 cest) cestu
>      '/c/windows/fonts' a v adresáři '/c/windows/fonts' jsem
>      založil soubor 'fonts.dir' se seznamem nahrazovaných písem.

Vzhledem k tomu, ze xfstt se AFAIK konfiguruje uplne jinym zpusobem, nez
standardni xfs, tak se moc nedivim, ze to nefunguje. Pokud jde jenom o to
rozchodit TT fonty, tak ty XFree86 4.x umi samo od sebe, pricemz spravny
konfiguracni postup je zhruba ten uvedeny (vyrobit fonts.dir -- rucne
(pozor na detaily, specialne pocet polozek na zacatku) nebo automaticky,
a pak cestu pridat na patricne misto).