CONFIG_NLS_DEFAULT="cp1250" ... co vy na to ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Duben 16 05:19:41 CEST 2002

Co byste mi řekli na to, když bych si zapnul v jádře defaultní NLS na
Windows-1250 ... nějaké komplikace ? Uskutečněním toho odpadnou problémy s
češtinou při mountování Win disků (nemusí se zadávat žádné options). Nerad
bych však byl nekompatibilní zase s Linuxem. Ale když jsem uložil
ěščřžýáíéúůň na disk a přebootoval s jádrem, které mělo zapnuté ISO8859-2
bylo vidět 100% to samé na Ext2 jako před tím. Zdá se mi, že linuxu je jedno
jaké má defaultní NLS a tudíž žádné problémy nehrozí, ale za to se ještě
zlepší podpora FAT32, ale třeba se pletu.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;