Vyreseno: ZIP IDE - hlaska bad superblock

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Úterý Duben 16 07:44:17 CEST 2002

Udelal jsem to takto:
v /etc/fstab jsem upravil radku se zipkou na:

/dev/hdd    /media/zip    auto    noauto,user,posix=0,iocharset=iso8859-2
0 0

a zda se, ze to slape bez problemu.

Diky vsem za pomoc.

---