Vyreseno: ZIP IDE - hlaska bad superblock

Tomas Smetana xsmetana na nymfe11.fi.muni.cz
Pondělí Duben 15 16:50:10 CEST 2002

On Fri, 12 Apr 2002, Jaroslav Marek wrote:

> Tak jsem zmenil v fstab zarizeni z /dev/hdd4 na /dev/hdd
> a uz to jede. ZIP jsem nechal nastavenou jako Sec. Slave Disk,
>  v uvodnim okne BIOSu mi to ukazuje jako ZIP-100, Mode-0.
>
> Soubory a adresare jsou videt, ale misto cestiny tam mam vetsinou otaznik.
> Ten obsah ZIP byl delan ve WINNT4.0, linux je SuSE 7.2,
> prohlizel jsem to v konqueroru.
>
> V cem je problem ?
>
> Pokousel jsem se to prenastavit ve vlastnostech konqueroru
> - pouzita znakova sada zmenena na iso 8859-2 a po ulozeni a restartu
> [...]
V /etc/fstab byste mel mit neco jako:

/dev/hdd /mnt/zip vfat codepage=852,iocharset=iso8859-2,<dalsi...> 0 0

Pokud Vam tam chybi parametry codepage a iocharset, tak bych videl chybu
tam. Viz. man mount.

-T.S.