Kmail z KDE 3.0 vs. Netscape Mail (nebo Mozilla mail) x *.dbx

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 16 07:34:02 CEST 2002

Dne út 16. duben 2002 05:49 jste napsal(a):
> Jaký je váš názor na tyhle dva mail klienty ? Chci už konečně přejít z
> windows, ale pořád mi v tom brání ty outlookácké *.dbx soubory. Zkoušel
> jsem naportovat poštu do Kmailu, ale moc to nefungovalo. Přechod bude stát
> hodně času a práce, tak jsem se chtěl zeptat jestli se vyplatí přejít pod
> Netscape (Mozillu) nebo Kmail z KDE 3.0 >>> který z nich má lepší
> budoucnost a který půjde vpřed rychleji a ten druhý za sebou nechá daleko
> ležet ?

Ja pouzivam znacnou  dobu Kmail (ted z KDE 2.2-11). Jistou dobu jsem pouzival
i mailer z Netscape 4.7 ale neni nad Kmail.

> [...]
> napsat skript, aby vyházel duplicitní maily ? To bych strašně potřeboval
> nejakou utilitu, která by dokázala odstranit duplicitní maily z těch *.dbx
> souborů. Jenže když jsem se dívl do zdrojového kódu toho souboru, je tam
> plno klikiháků, kolečeka čtverečků = nejsou tam jen maily, ale ještě nějaké
> další zřejmě M$osftí kecy a předpokládám, že jakýkoliv zásah do toho
> souboru by ho poničil. I když ten plugin na to naimportování v Kmailu musí
> nějak fungovat, tak nevím. (Nevěděl byste někdo, kde by se nechal najít

Ja pouzivam tento importni modul pro zachranu dat ze souboru, ktere uz M$
neumi po sobe precist. Naposled jsem tak zachranoval soubor 22000 maily (cca
450MB) ktery se nedal naiportovat ani do OE ani do Outlooku. Import z Kmailu
ho vzal naprosto normalne, pak jsem to prevedl mailbox->maildir a podstrcil
jsem to normalne uzivateli do pop3 schranky . Jednoduche a elegantni. Ale
proc to pisu: Nekde jsem videl nastroj ktery z Maildiru umi vyhazet
duplicitni maily. Zkuste to takhle.
V kazdem pripade je v maildiru co mail to samostatny soubor a daji se stim
delat nejruznejsi brikule.

> Máte někdo zkušennosti s Netscape Mailem (nebo Mozilláckým pokud existuje)
> než stáhnu zase nějaký xx MB bych rád věděl, má-li to smysl a jestli to
> bude umět naportovat tu poštu z *.dbx souborů. Třeba to bude umět líp než
> Kmail, nevíte to někdo ?

Nebo  to presypte pres IMAP, taky jsem zkousel a chodi to slusne.

> Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;
>
> PS: Jinak nemá ještě nějakého svého schopného mail klienta i Gnome ? I když
> Gnome nepoužívám a zdá se mi, že KDE už Gnome porazilo. Co byste tedy ještě
> řekli ze skušeností na Gnome vs. KDE jako správce plochy, mail klient a
> browser. A hlavně je-li Gnome lokalizované včetně toho mailu a browseru do
> češtiny ? Díky moc.

Jeste se take pouziva graficky klient s poeticky modelarskym nazvem "Balsa"

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners