Kmail z KDE 3.0 vs. Netscape Mail (nebo Mozilla mail) x *.dbx

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Duben 16 05:49:48 CEST 2002

Jaký je váš názor na tyhle dva mail klienty ? Chci už konečně přejít z
windows, ale pořád mi v tom brání ty outlookácké *.dbx soubory. Zkoušel jsem
naportovat poštu do Kmailu, ale moc to nefungovalo. Přechod bude stát hodně
času a práce, tak jsem se chtěl zeptat jestli se vyplatí přejít pod Netscape
(Mozillu) nebo Kmail z KDE 3.0 >>> který z nich má lepší budoucnost a který
půjde vpřed rychleji a ten druhý za sebou nechá daleko ležet ?

Jinak mají ty zpropadené *.dbx nějakou pevnou syntaxi nechal by se na to
napsat skript, aby vyházel duplicitní maily ? To bych strašně potřeboval
nejakou utilitu, která by dokázala odstranit duplicitní maily z těch *.dbx
souborů. Jenže když jsem se dívl do zdrojového kódu toho souboru, je tam
plno klikiháků, kolečeka čtverečků = nejsou tam jen maily, ale ještě nějaké
další zřejmě M$osftí kecy a předpokládám, že jakýkoliv zásah do toho souboru
by ho poničil. I když ten plugin na to naimportování v Kmailu musí nějak
fungovat, tak nevím. (Nevěděl byste někdo, kde by se nechal najít jeho
zdrojový kód ?)

Máte někdo zkušennosti s Netscape Mailem (nebo Mozilláckým pokud existuje)
než stáhnu zase nějaký xx MB bych rád věděl, má-li to smysl a jestli to bude
umět naportovat tu poštu z *.dbx souborů. Třeba to bude umět líp než Kmail,
nevíte to někdo ?

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Jinak nemá ještě nějakého svého schopného mail klienta i Gnome ? I když
Gnome nepoužívám a zdá se mi, že KDE už Gnome porazilo. Co byste tedy ještě
řekli ze skušeností na Gnome vs. KDE jako správce plochy, mail klient a
browser. A hlavně je-li Gnome lokalizované včetně toho mailu a browseru do
češtiny ? Díky moc.