Struktura site

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Duben 16 10:32:02 CEST 2002

On Tue, 16 Apr 2002, Martin Pavlas wrote:

> Dobry den,
>
> dekuji za rady.
>
> Chtel jsem se zeptat, jake reseni byste doporucil, jestli 1a nebo 1b.
> Bude mit asi 16 IP adres, takze by se daly rozdelit na 8 a 8. Pak by sit
> C mela jednu 8micku, a A a B druhou (ale to je trochu plytvani). Slo by

No, na 12 a 4 to samozrejme nerozdelite, teda jsem o tom
skoro presvedceny. Maska site, co ma 4 adresy sice je ...../31 a funguje
to, ale to proto, ze dve na druhou jsou 4bity, ale neco na druhou rovna se
12 nema reseni :-) Zejmena proto, ze nechci plytvat s pridelenyma IP
adresama, tak navrhuji reseni 1a...

..., ale clovek si musi davat dost
bacha na proxy arp, ale neni to nekonfigurovatelne! Jen, pokud to po Vas
bude nekdo pripadne prekonfigurovavat, tak na to bude poprve hledet jako
puk...

Jeste se tam vyskytne problem s broadcastama, ale to se da taky vyresit
bridgem... Tohle jsem ale nepotreboval.

Pokud jste zacatecnik, pouzijte 1b

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/