Struktura site

Úterý Duben 16 10:59:56 CEST 2002

Martin Pavlas <martin.pavlas na pwrgeneration.net> wrote:
-> Mam nasledujici schema site:
[zmazane]

-> Otazka c1:
-> Linuxovy router ma 3 sitovky. Jedna do Internetu a 2 do vnitrni site.
-> Sitovka C ma skutecnou IP adresu, vede do hubu, kde jsou dasi stroje se
-> skuteckou IP.
-> Sitovka D vede z Win masiny, ktera dela maskaradu pro stanice za ni. Ta
-> bude mit neverejnou IP. Otazka je, jestli sitovky A a B musi mit taky
-> verejne IP, nebo tam muzou byt taky privatni IP. V pripade nevedejnych
-> IP na A a B by se maskarada na Win masine provadela jaksi podruhe a to
-> nevim, jestli jde (cil je usetrit ty 2 IP).

mozu mat verejne aj privatne. maskarada dvakrat ide ale bude zbytocna -
odporucam ju prevadzat len na linux routeri.

-> Otazka 2:
-> Je jasne, ze at to s IPckama na A a B dopadne jakkoliv, tak pocitace
-> pripojene do hubu 1 a 2 budou na jine podsiti (v hubu 1 budou mit
-> verejne IP, v hubu 2 privatni IP). Otazka je, jak nakonfigurovat
-> linuxovy router tak, aby bylo mozne pres SMB komunikovat mezi pocitaci z
-> obou siti. (popr. jestli bude problem v konfiguraci win masiny.)

ano, bude sa vsak treba pohrat s vecami ako master browser a remote
announce.

 Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?