vmware + Windows -> debian

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Duben 16 13:31:21 CEST 2002

> Zdravim,
> jsem nucen rozbehnout linux na windows vmware a nedari se mi najit virtualni
> sitove interfejsy nabizene vmwarem. V manualu pisi, ze podporuji
> pouze distribuce SuSe, RH a pod. V manualech jsem bohuzel zatim nic
> nenasel. Verim ze je to nejaka jednoducha finta, prosim o nakopnuti.

Debian sice nepouzivam, ale to by IMHO nemel byt zase az tak velky rozdil. Pokud si
nainstalujete RPM balicek (coz by do debiana mohlo jit po konverzi alien-em ?) prip.
udelate ekvivalentni instalaci, bude vam VMW slapat stejne jako na RH.

Pro "sit" se zavadi n strane hostitele do pameti jaderne moduly, ktere tuto virtualni sit
simuluji. Tyto moduly se musi prelozit pro kazde nove jadro. VMW si to udela sam
skriptem vmware-config.pl po zodpovezeni zakladnich dotazu. Pokud vam to nekde
bouchne, muzete se podle toho skriptu pripadne dopatrat kde je chyba (jinde umistene
soubory apod.) a pak se podle toho zaridit.

Modly vmmon (monitoring ?) a vmnet jsou videt na vypisu lsmod a po inicializaci je videt
i nova "sitova karta" - obvykle vmnet1 - ve vypisu ifconfig.
pokud se vam tedy podari vytvorit zminene moduly a zprovoznit je po rucnim zavedeni,
nemel by byt problem napsat do vasich zavadecich skriptu jejich inicializaci podle toho,
jak to ma nastaveno RH.

Blizsi dotazy pripadne mimo konf.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz