vmware + Windows -> debian

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Úterý Duben 16 20:34:27 CEST 2002

Zdravim.

> Debian sice nepouzivam, ale to by IMHO nemel byt zase az tak velky rozdil.
Pokud si
> nainstalujete RPM balicek (coz by do debiana mohlo jit po konverzi
alien-em ?) prip.
> udelate ekvivalentni instalaci, bude vam VMW slapat stejne jako na RH.

Prosim opravte mne pokud se mylim.
Mozna ze si nerozumime, vmware jedu ve windows a do nej chci debiana. Rpm
balicek jsem nikde nenasel a v manualu se o nej nepise, takze to chapu tak
ze pisete o hostovani windows v linuxu a ne naopak jak to ja potrebuji.
Nekolikrat jsem rozbehl opacnou konfiguraci a s tim jsem problem nemel

> Pro "sit" se zavadi n strane hostitele do pameti jaderne moduly, ktere
tuto virtualni sit
> simuluji. Tyto moduly se musi prelozit pro kazde nove jadro. VMW si to
udela sam
> skriptem vmware-config.pl po zodpovezeni zakladnich dotazu. Pokud vam to
nekde
> bouchne, muzete se podle toho skriptu pripadne dopatrat kde je chyba
(jinde umistene
> soubory apod.) a pak se podle toho zaridit.

Ono je problem, ze hostitelem jsou windows a hostem linux. Ve windowsech
jsou vytvoreny virtualni interfejsy, ale v linuxu nevim jak je zpristupnit.

nejsou. :-((( zatim

Diky za pomoc.

--
KUKy