Re: Rádio pro linux - jaký

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Duben 16 13:13:04 CEST 2002

Dne 16. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Na ty weby se podívám. Co se týká CHIPu, tak to je podle mě spíš Windows
> magazín i když se tam občas objeví článek o linuxu. Chci rádio, který je
> odzkoušený pod linuxem. Pod Windows jedou všechny. :-)
>

> Patrik

No já už o CHIPu taky nemám přehled (skutečně tomu Linuxu
moc nedají), ale nepsal jsem to jen tak,
skutečně tam vyšel článek o zprovoznění rádiokarty pod
Linuxem, poměrně podrobnej, a bylo to myslím na podzim, takže
to je aktuální. Stejně tak si jsem jitej Linuxovýma novinama
(http://www.linux.cz/noviny/2001-06/clanek10.html aj.).
Vím to, protože jsem taky o tom hledal kdeco.

Oak

Reklama:
GEnius bez pocitace - nemyslitelne ;-) http://www.genius.cz