RE: Rádio pro linux - jaký

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Duben 16 13:37:28 CEST 2002

Ten clanek se tykal radiokarty MediaForte Radiolink SF16-FMR2 pro ISA port.
Nicmene lze se zde inspirovat alespon vhodnym SW pro provozovani radiokaret
obecne.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz