Re: Rádio pro linux - jaký

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Duben 16 13:50:06 CEST 2002

Dne 16. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Dorby den,
>
>      ja jsem bez sebemensich problemu rozchodil asi tri typy ISA karet
> protoze je to stejne vetsinou vsechno na jedno brdo....
>
> Jen musite zakompilovat prislusny ovladac do kernelu v sekci VIDEOFORLINUX.
> Myslim si ze obecne bude fungovat skoro vsechno. Pokud poskytnete vic
> informaci pomohu s rozchozenim...
>
> R.S.

To bych byl velmi rád, zatím mám rádiovou kartu na nic.

Nejsem u svého PC a tak informace nebudou tak solidní.
Navíc jsem svý snahy vzdal už asi tak říjnu, tak si toho
moc nepamatuju.

Jde o Typhoon radio, vypadá to že je totožná s Gemtek ISA.
Z internetu vím, že pod Linuxem jede.
Ovladače jsou ve zdrojácích jádra už od verze 2.2.něco, já
mám nyní jádro 2.4-10 a mám je povolený, nejspíš jako modul.
V adresáři /dev/ je zařízení radio0, možná i nějaká další.

Dmesg nevypisuje žádný známky této karty ani při spuštění
nějakého ovládacího programu.

Při spuštění obsluhující aplikace není žádná odezva. Pečlivě
jsem zkontroloval, jestli jen není někde ztlumenej zvuk.

Existuje i příkaz na 'vylistování' ISA sběrnic, ale ten
jsem zapomněl a v dokumentaci jsem ho už nenašel. To by
určitě bylo podstatný.

Zdraví

Oak

Reklama:
Ziskejte pocitac! Je to GEnialne jednoduche!
http://www.genius.cz