tmpfs

Úterý Duben 16 13:43:02 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 08:23:38AM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> ->> rady 2.4 s novymi glibc to potreba neni. Proste se napise
> -> Ja som tu vetu teda pochopil uplne inac, a sice ze KED chces pouzivat tmpfs na
> -> SHM operacie, musis to namountovat do /dev/shm.
>
> -> Inac ja to mam na noutbuku aj v /dev/shm aj v /tmp aby si disk oddychol,
> -> a na thin clientoch len v /tmp. Ide to v pohode.
>
> Asi som nerozumel. co mas aj v /dev/shm aj v /tmp ?
[shurdeek na noir shurdeek]$ mount|grep tmpfs
none on /dev/shm type tmpfs (rw)
none on /tmp type tmpfs (rw)
[shurdeek na noir shurdeek]$

> /dev/shm je adresar alebo device?
Hmm asi adresar.

> a ake shm operacie potrebujeme pri praci s /tmp ?
Nebudem sa tvarit, ze tomu rozumiem, lebo iba hadam. Chapem to tak, ze
/dev/shm sa pouziva za nejakych okolnosti, ked robis shm operacie, a ked na to
chces vyuzit tmpfs (preco by to niekto robil mi je zahadou), odporuca sa to
mountnut do /dev/shm.

Nejaky kernelovy guru sa k tomu vyjadrit nechce?

Bye,

                Where do you think you're going today?