tmpfs

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Duben 16 13:59:53 CEST 2002

On Tue, 16 Apr 2002, Peter Surda wrote:

> Nebudem sa tvarit, ze tomu rozumiem, lebo iba hadam. Chapem to tak, ze
> /dev/shm sa pouziva za nejakych okolnosti, ked robis shm operacie, a ked na to
> chces vyuzit tmpfs (preco by to niekto robil mi je zahadou), odporuca sa to
> mountnut do /dev/shm.

glibc 2.2 a vyssi ocekavaji, ze v /dev/shm bude namountovany tmpfs pro
POSIX shm (funkce shm_open(), napriklad).  Pro system V shared memory
(shmget()) toto neni potreba, kernel si sam udrzuje jakysi "tajny" mount,
ktery neni userlandu vubec videt, ve kterem SysV shared memory
uskutecnuje.

--
JiKos.