scsi : aborting command due to timeout

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 16 14:50:06 CEST 2002

Me se to delo na jadre 2.2.19.
puvodne RH6.1.
A chovalo se to tak, pri vetsi zatezi to najdnou ztuhlo a pak vyresetovalo
radic, nacetlo disky a jelo dal. Uzivatele vpodstate nic nepoznali, krome
dlouhe a neprijmne odezvy.
Na netu jsem nasel ze to dela u nekterych adptecu novejsi verze modulu
aic7xxx. Tak jsem se vratil k jadru 2.2.18 a tam to chodi. Mam pocit ze u
jader 2.4 jsou dve verze aic.
U jadra 2.4.18 mam v adresari drivers/scsi/aic7xxx_old.o a jeste adresar
aic7xxx a v nem jeste jiny ovladac.

Zkuste se na to podivat a pouzit ten druhy. U jadra 2.4.9  jsou dva aic primo
v adresari scsi.

testnete a dejte vedet.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners