Spusteni externiho programu v perl, prava

Úterý Duben 16 15:40:39 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 03:33:09PM +0200, Zdenek Lukes wrote:
> Chtel jsem se zeptat jestli mi nekdo poradi vcem mam chybu. Pisu program v
> perlu na zmenu hesel. Delam ho v perlu, kde pro to pouzivam nasleduji fci
>
> system ("echo ${newpasswd}|passwd ${login} --stdin");
>
> Vlastnik scriptu je root:root
> Prava jsou 4711
>
> Kdyz spustim script pod rootem tak vse jede jak ma, ale pokud ho spustim
> pod jinym uzivatelem nez root tak to neprojde.
>
> Mohl byste me nekdo nakopnout spravnych smerem.

Uz to tu davno nebolo.
Skripty nepreberaju suid bit. Smola.

Skus si pozriet suid perl, mozno to vyriesi tvoj problem. Bohuzial nemam
s tym skusenosti.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...