OT- zkusenosti s notebookem Compaq Evo 115

Jiri Musil musil na hbnet.cz
Úterý Duben 16 09:17:12 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 07:00:14AM +0100, Jaroslav Marek (marek na softlink.cz) wrote:
> Dobry den,
Dobry den,

> A v neposledni rade bych rad vedel, jak je to s podporou linuxu - proto to do teto konf. take pisu ?
Mam Evo N110, RH7.2, 2.4.19-pre6.
- nefunguje mi kontrola stavu baterie (apm) a neumi se korektne probudit ze suspend modu
(apm -s)
- zvuk je v poradku s olvadaci z 2.4.19-pre6, s Alsou 0.9b se krome normalniho vystupu nekdy ozyvaly i neprijemne pazvuky.
- obraz v X je o nekolik (asi 5) bodu posunuty do prava, coz nevim jak si vysvetlit, ale zas tolik me to nepali, snad (pokud je to tim) to vyresi ovladace na Trident v XFree 4.2.0
- obcas se stane, myslim ze uz to tu taky probehlo, ze ukazatel mysi je asi o 1cm posunuty do prava vzhledem ke skutecne pozici, vetsinou se to podari pri pouzivanim XMMS (ksmp3play rulez :)
- nepodarilo se mi zatim rozchodit akceleraci u grafiky (uprimne sem se o tom zatim ani moc nesnazil)

Zna nekdo reseni techto problemu?

Ostatni (sit, SW modem, ...) funguje bez problemu...

Video prehravam v MPlayer, u filmu v DivX se obraz sklizi tak ze se rozdeli na tri svisle casti,
krajni jsou "prokladane" cernou a prostredni je v poradku (cele se to prehrava naprosto plynule,
ale to je neni zrovna moc podstatny kdyz se na to neda koukat). Stejne jak s odivx tak divx4 kodekem, rekl bych ze je to spis problem ovladace VGA ale nevim. Vi nekdo jak toto vyresit?

--
jiri musil
jirim na jabber.cz, icq# 125282227