OT- zkusenosti s notebookem Compaq Evo 115

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Úterý Duben 16 08:00:14 CEST 2002

Dobry den,
je to sice trochu mimo misu, ale chci se zeptat, jestli nema nekdo zkusenost
s timhle notebookem.
Rozhoduji se mezi Armadou 110 a timto typem
v konfiguraci DURON 1G, 256 M RAM, 14,1 TFT, CDROM
Zajimalo by mne, jak je na tom vykonnostne - tj. zda je lepsi v oblasti prehravani videa
v porovnani s celeronem obdobnych parametru - slysel jsem neco o tom, ze tam hraje
velky rozdil velikost L2 cache - tu ma ten DURON 64 k, zatimco celer 128.
Rekl bych, ze to nebude tak uplne pravda - DURON je jinak staveny, nebo se mylim ?

A v neposledni rade bych rad vedel, jak je to s podporou linuxu - proto to do teto konf. take pisu ?

Diky moc, Jarek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.