META: Konference talk na linux.cz

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Duben 17 07:56:28 CEST 2002

   From: Marcel Kolaja <xkolaja na aurora.fi.muni.cz>
   Date: Tue, 16 Apr 2002 22:08:11 +0200

   > Takže tam asi mělo být talk na linux.cz, ne? :-) Ale byl bych radši, kdybych
   > do linux na linux.cz mohl posílat příspěvky i v něčem jiném než ASCII a
   > ISO-8859-2.

Tak jsem se ve svém předchozím e-mailu (proč jsem ho odeslal se subjectem
Re: ftp jako reply na úplně jinou zprávu, jsem dosud nezjistil ;-) vycházel
z nesprávných informací. Do konference linux na linux.cz stále ještě nejde
posílat UTF-8 či jinak korektně kódované e-maily, protože filtr konference
provádí nekorektní/neúplné konverze. Informace o jiných kódováních platí
pouze pro konferenci talk.
--
Pavel Janík

Let your compiler do the simple optimisations.
Don't strain to re-use code; reorganise instead.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)