META: Konference talk na linux.cz

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Duben 16 22:08:11 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 07:19:54PM +0200, Pavel Janík wrote:

> [...]
> (kde najdete všechny potřebné informace) přikládám.
>
> Meta-FAQ konference talk na linux.cz
>
> Zaměření konference
>
>   * Do konference linux na linux.cz lze zasílat příspěvky v sedmibitovém ASCII
>     kódování bez diakritiky, případně zprávy s diakritikou v libovolném
>     kódování. Takováto zpráva ovšem musí mít korektní MIME hlavičky včetně
>     typu dokumentu a přenosového kódování.  Není-li váš poštovní program
>     schopen zpracovávat zprávy s diakritikou, můžete požádat svého
>     administrátora o upgrade.

Do konference linux na linux.cz lze zasílat příspěvky v sedmibitovém ASCII
kódování bez diakritiky, případně zprávy s diakritikou v kódování ISO
8859-2 (MIME typ text/plain; charset=ISO-8859-2). Takováto zpráva ovšem
musí mít korektní MIME hlavičky včetně typu dokumentu a přenosového
kódování. Není-li váš poštovní program schopen zpracovávat zprávy s
diakritikou, můžete se přihlásit do sub-listu linux-ascii, kam jsou zprávy
z hlavního listu zrcadleny s odstraněnou diakritikou.

Takže tam asi mělo být talk na linux.cz, ne? :-) Ale byl bych radši, kdybych
do linux na linux.cz mohl posílat příspěvky i v něčem jiném než ASCII a
ISO-8859-2.

> Pavel Janík

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson