ftp

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 17 11:02:17 CEST 2002

On Wed, Apr 17, 2002 at 07:47:21AM +0200, Pavel Janík wrote:

> já v hlavičce této stránky vidím: Meta-FAQ konference
> linux na linux.cz. Obě konference mají odlišné správce. Správce

Jo, já jsem tě upozorňoval na to, že v příslušném odstavci máš
linux na linux.cz a mělo by tam být talk na linux.cz (prostě bug report :-)).

> konference linux na linux.cz podle mých informací jiŞ opravil filtry
> tĂŠto konference, a proto do konferencĂ­ linux na linux.cz i talk na linux.cz
> je možné zasílat korektně formátované MIME zprávy bez obtíží
> a obav před nechtěnými konverzemi.

Tak máš asi špatné informace (však vidíš, co přišlo :-().

> Pavel JanĂ­k

BTW proč to má `Subject: Re: ftp'?

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds