ftp

Pavel Jank Pavel na Janik.cz
Steda Duben 17 07:47:21 CEST 2002

   From: Marcel Kolaja <xkolaja na aurora.fi.muni.cz>
   Date: Tue, 16 Apr 2002 22:08:11 +0200

Ahoj,

já v hlavičce této stránky vidím: Meta-FAQ konference linux na linux.cz. Obě
konference mají odlišné správce. Správce konference linux na linux.cz podle
mých informací již opravil filtry této konference, a proto do konferencí
linux na linux.cz i talk na linux.cz je možné zasílat korektně formátované MIME
zprávy bez obtíží a obav před nechtěnými konverzemi.

   > Takže tam asi mělo být talk na linux.cz, ne? :-) Ale byl bych radši, kdybych
   > do linux na linux.cz mohl posílat příspěvky i v něčem jiném než ASCII a
   > ISO-8859-2.

Jak jsem již napsal, je to možné. Zkusíme to... \oslash je ø. Pokud je
poslední písmenu v předchozí větě zobrazeno jako ř, je to ještě
špatně. Pokud je zobrazeno jako přeškrtnuté o, je to v pořádku. Tento
e-mail bude odeslán v UTF-8.
--
Pavel Janík

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free beer," or "free
speech," but "Free Tibet.".
                  -- Milan Svoboda in linux na linux.cz

Dal informace o konferenci Linux