isdn4linux a fritzx isdn2lines na RH72

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Duben 17 11:57:17 CEST 2002

Dobry den,

toto tema tu nedavno slo, a dokonce tam byla odpoved, jak to udelat v
debianu (viz nize). Me se to ale nedari. Strucne shrnu: mam modem fritz!
od telecomu pres rozbehane capi vytocim linku pres pppd nebo faxuji. Chtel
bych obsluhu pre isdnctrl a prosim o radu, co ma udelat na RH72.

s diky

Ondrej Koala Vacha

On Thu, Apr 11, 2002 at 05:05:51AM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:

> PS2: Komu se podařilo rozjet FritZ!X ISDN na 2lines od Telecomu přes
> ISDN4linux, napište mi prosím stručný postup (co jak v něm nastavit pro
> tento konkrétní modem) a kde si to funkční ISDN4linux mám stáhnout. Ty co
> jsem měl nefungovaly.

Mně jo. Jedu ale jen 2.4.17 Debian. Moc se toho konfigurovat nemusí:

Přes isdnconfig se vytvoří jeden "raw interface" isdn0 a jeden
"synchronous ppp interface" ippp0. Pak se poeditují dva vytvořené
soubory (u mě v /etc/isdn) device.ippp0 a ipppd.ippp0. V tom prvním jsem
měnil všechno podle doporučení, tzn. tam kde je XXX_. Ted druhý soubor
je složitější! Podle popisu připojení z /etc/ppp/peers/ vyplníš. Já mám:

debug                   # enable debugging
lock                    # create a lock file for device
+mp                     # enable multi line ppp
lcp-restart 1           # Set timeout for LCP
name '....... na worldonline.cz'                   # set local name for auth
XXX_
remotename WorldOnline          # set remote name for auth
noauth                  # (dont) require peer (the other) to auth
noccp                   # compression negotation on/off
nolzs                   # LZS compression off (not yet supported fully)
noipdefault             #  do not  use name for default ip addr
netmask 255.255.255.255 #  do      set netmask, 255.255.255.255 for
pointopoint
defaultroute            # (do not) set default route
default-mru             # (do not) enable mru negotation
mtu 1500                #  do      set max size of transmit units (1500 is
OK)
ipparam WorldOnline             # (do not) set ip parameters in script X
ipcp-accept-local       # Accept peer's address for us
ipcp-accept-remote      # Accept peer's address for it
noipx                   # en/disable ipx

No a pak už jen zadáš isdnctrl dial ippp0 a jedeš. Zavěsíš isdnctrl
hangup ippp0.