VYRESENO Re: isdn4linux a fritzx isdn2lines na RH72

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Duben 17 20:29:10 CEST 2002

On Wed, 17 Apr 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Dobry den,
>
> toto tema tu nedavno slo, a dokonce tam byla odpoved, jak to udelat v
> debianu (viz nize). Me se to ale nedari. Strucne shrnu: mam modem fritz!
> od telecomu pres rozbehane capi vytocim linku pres pppd nebo faxuji. Chtel
> bych obsluhu pre isdnctrl a prosim o radu, co ma udelat na RH72.

A odpovim si sam: pouzil jsem modul kernelu b1.o spolu s capidrv.o
a isdnctrl pak chodi se svym nastavenim a nemusi se nijak editovat pppd
parametry. Registruje prichozi hovory, umi call back, proste stejne jako
interni isdn karta.

Jen se to v tom redhatim skriptu neda naklikat....

--
Ondrej Koala Vacha