Prechod W2k -> Linux

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Středa Duben 17 16:16:36 CEST 2002

"Knut" <knut na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3CBD7E0E.6080200 na centrum.cz...
> Jedna se o server na Zakl.skole, takze si mohu dovolit vcelku
> jine skole ci v mensi firme, aby se mi ozvali se svymi zkusenostmi a
radami.

Hmm, to vypada na peknou partyzanstinu. Vzhledem k tomu, ze se prezentujete
jako zacatecnik - nevadi Vam pripadna zodpovednost a dusledky z ni
vyplyvajici, pokud se neco pokazi? Znate to heslo: nestourej do niceho,
dokud to funguje? Myslim ze to plati i u kombinace W2K server + WinRoute
(IMHO to neni nijak tragicke). Nechapu jaka data chcete sledovat, ale
myslim, ze vas zamer muzete realizovat i stavajicimi prostredky (at uz
analyza logu, tak auditing funkce W2K). Navic se stavite do pozice jednooky
mezi slepymi kralem (co kdyz onemocnite, prejede vas vlak nebo tak neco) -
kdo potom zajisti servis?

Ja bych to nedelal, alespon prozatim ne.

MK

P.S.: Chapu, ze dokonale fungujici linuxovy system je velkym lakadlem, ale
za tim se vetsinou skryvaji mesice driny...