bootovanie v mandrake 8.2

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Duben 18 02:27:36 CEST 2002

On Wed, 17 Apr 2002, Zdenek Mazanec wrote:

> mandrake
> mandrake
> ale
>

> Mandrake 8.2 auroru neobsahuje (skoda, me se libila). Pokud chcete
> deaktivovat "graficky boot" a framebufferovou konzoli, zmente radek vga=xxx
> v /etc/lilo.conf na vga=normal, spustte lilo a pro jistotu spustte mcc a
> nastavte textove spoustetni lila.

Ano, i drbanim se levou rukou za pravym uchem si mohu odpomoci od svedeni,
ale lepsi a ucelnejsi je to provesti rukou pravou :)

Cili resenim je odinstalovani balicku bootsplash*rpm, kteryzto dela tu
uvodni obrazovku. Myslim, ze toto chovani lze dokonce nastavit v
konfiguraku, bohuzel z hlavy to nevim.

Je to jinak docela bic na vendora, polovina uzivatelu breci, ze tech
informaci je hodne a ze se v tom ztraceji, druha polovina po instalaci
takovehoto balicku breci ze nic poradneho pri bootovani nevidi...

R.V.