bootovanie v mandrake 8.2

Dusan Zatkovsky dusan.zatkovsky na web.markiza.sk
Čtvrtek Duben 18 08:52:46 CEST 2002

> Ano, i drbanim se levou rukou za pravym uchem si mohu odpomoci od svedeni,
> ale lepsi a ucelnejsi je to provesti rukou pravou :)
>
> Cili resenim je odinstalovani balicku bootsplash*rpm, kteryzto dela tu
> uvodni obrazovku. Myslim, ze toto chovani lze dokonce nastavit v
> konfiguraku, bohuzel z hlavy to nevim.

Bootsplash som odinstaloal ako prvy. Ale stale mi tam zobrazoval logo a 99%
vypisu slo na F11 :o). Zaujimavy stav nastal, ked som resizoval ext2
partitionu a musel som prepisat lilo z original cd rescue rezimu. Bootlo to
pekne, vsetky vypisy bezali normalne. Ale ked som shutdownoval, shutting down
procedury isli zase na 11.term a bo opatovnom bootnuti to bolo zase vsetko po
starom. :o(

> Je to jinak docela bic na vendora, polovina uzivatelu breci, ze tech
> informaci je hodne a ze se v tom ztraceji, druha polovina po instalaci
> takovehoto balicku breci ze nic poradneho pri bootovani nevidi...

Ja patrim k tej poslednej skupine.

> R.V.

dik

msk