Kmail z KDE 3.0 vs. Netscape Mail (nebo Mozilla mail) x *.dbx

Hanus Adler had+dated+1019315025.ee5b69 na actinet.cz
Čtvrtek Duben 18 17:09:25 CEST 2002

On Tue, 16 Apr 2002 11:01:13 -0400, Matej Cepl <cepl.m na neu.edu> wrote:
>No a nakonec jsem dostal tak pomalý počítač, že jsem skončil
>s GNOME a muttem (a jsem Csc -- celkově spokojený Cepl :-). Ale
>uznávám, že pro začátečníka s dostatečně výkonným počítačem je
>kmail asi to nejlepší co lze potkat.

nejlepší tedy není docela určitě -- kmail je snad poslední(*) unixový
mail klient, který ještě pořád neumí PGP/MIME. Netscape to taky neumí.
Chcete-li dobrého grafického klienta, zkuste Evolution, kolega tady u
nás to používá a celkem si ho pochvaluje, jinak já nedám dopustit na
mutt.

zdravím

Hanuš Adler

(*) samozřejmě trochu přeháním :)

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."