lp0: compatibility mode

Matej Cepl cepl.m na neu.edu
Čtvrtek Duben 18 22:46:16 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 05:47:38PM +0000, Jan Houstek wrote:
> Tuto hlasku mi modul lp napise pokazde, kdyz se neco tiskne, na zrovna
> aktivni VT (/dev/tty0). Jednak bych se toho rad zbavil, protoze u
> terminalu pracujou lidi (nastavit kernelu console=tty10 nepomaha), jednak
> nevim, proc je potreba nejaky "compatibility mode". Kernel je 2.4.18, se
> tiskarna HP LaserJet 1220, tisk pres lpr (konfigurovany pomoci printtool).

Mě zase tiskne, že používám nějaké divné přerušení.
Nevím, beru to jako folklór -- pracuje mi to moc hezky, tak co?

Matěj

--
Matej Cepl, cepl.m na neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

My point was simply that such tax proposals [for Pigovian taxes
compensating for the transaction costs] are the stuff that dreams
are made of. In my youth it was said, that what was too silly to
be said may be sung. In modern economics it may be put into
mathematics.
	-- Ronald Coase
	   Notes on the Problem of Social Cost