lp0: compatibility mode

Ladislav Michl ladis na psi.cz
Neděle Duben 21 23:09:19 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 07:47:27PM +0200, Jan Houstek wrote:
> Tuto hlasku mi modul lp napise pokazde, kdyz se neco tiskne, na zrovna
> aktivni VT (/dev/tty0). Jednak bych se toho rad zbavil, protoze u
> terminalu pracujou lidi (nastavit kernelu console=tty10 nepomaha), jednak
> nevim, proc je potreba nejaky "compatibility mode". Kernel je 2.4.18, se
> tiskarna HP LaserJet 1220, tisk pres lpr (konfigurovany pomoci printtool).

'nejaky "compatibility mode"' je potřeba protože ovladač tiskárny volí
mezi ECP a SSP režimem a tímto vám dává vědět, co bylo použito.

zbavit se toho můžete nastavením vhodného loglevelu:
echo 4 >/proc/sys/kernel/printk

a pokud se v tom chcete hrabat...
Documentation/sysctl/kernel.txt
kernel/sysctl.c