Re: Problemy Linux - kto vie poradit?

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pátek Duben 19 08:40:02 CEST 2002

Dobrý den,

náramně se to podobá problémům mých dvou známých, kteří
měli oba podobné potíže. Linux nešel nainstalovat, a když
u jednoho pak ano, neuměl zapsat do MBR disku.

Tam to vypadalo na problém s HD, který byl velmi nový,
IBM, UDMA 5, SCSI (snad jsem to napsal správně). Jim se
také instalace (SuSE i RH) sekla vždy při provádění úvodních
procedur instaleru (detekce SCSI?). Pokud máte IDE disk,
nebude to asi Váš problém.
Co se týče řešení, pokud vím, pořídili si jiné disky pro
linuxový '/'. Myslím, že určité dočasné úspěšné řešení bylo
nainstalovat Linux na jiný oddíl a bootovat (při každém
spuštění) z diskety.

CD-romkou to asi nebude, neboť pokud jste nabootoval do
instaleru, pak už by problém neměl nastat. Navíc např.
má CD-ROM neumí bootovat a za pomocí diskety instalaci
rozjedu bez problémů.

Oak

Reklama:
Cim vice pratel, tim vice penez! http://www.genius.cz