Problemy Linux - kto vie poradit?

Dusan Zatkovsky dusan.zatkovsky na web.markiza.sk
Pátek Duben 19 09:17:15 CEST 2002

On Friday 19 April 2002 08:40, you wrote:
> Dobrý den,
>
> náramně se to podobá problémům mých dvou známých, kteří
> měli oba podobné potíže. Linux nešel nainstalovat, a když
> u jednoho pak ano, neuměl zapsat do MBR disku.
>
> Tam to vypadalo na problém s HD, který byl velmi nový,
> IBM, UDMA 5, SCSI (snad jsem to napsal správně). Jim se
> také instalace (SuSE i RH) sekla vždy při provádění úvodních
> procedur instaleru (detekce SCSI?). Pokud máte IDE disk,
> nebude to asi Váš problém.
> Co se týče řešení, pokud vím, pořídili si jiné disky pro
> linuxový '/'. Myslím, že určité dočasné úspěšné řešení bylo
> [...]

ja by som minimalne skusil docasne vymenit grafiku, strcit tam nejake s3 na
pci, ale hlavne,ak tam mate windows, stiahnut nejaky diag soft a poriadne
otestovat stroj, najma pamate. Pripadne este pozrite do biosu, ci tam nie je
povoleny vga video palette snoop, skusit ho zmenit, obmedzenie pamate pod
64MB a vsetky podobne perlicky (zeby load bios defaults?)
Mal som podobny problem, boli to ramky, pricom pod windows mi to slo normalne,
len 2-4 razy za den to padlo (co mi vobec nebolo podozrive).

msk