Problemy Linux - kto vie poradit?

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Pátek Duben 19 09:17:37 CEST 2002

Skuste este jednu moznost : text expert

Inak, ja mam podobnu konfiguraciu PC a mne to slo v poriadku.
Aj RedHat 7.1,7.2 aj Mandrake 8.2.
Windows2000 slape bez problemov ? Ktore ochranne nastavenia ste v BIOSe
skusal nastavit ? Skuste ist na stranku vyrobcu MoBo, mozno tam najdete
nastavenia, ktore su "fail safe", najma pre pamat, ta byva castou
pricinou takychto resetov. Ja som mal Abit a nasiel som to tam.
Skuste tiez vypnut BlockMode disku. Mozno treba skusit updatnut BIOS.

_daRK
mail: _daRK na post.cz
www: http://dark.hour.sk