Re: Problemy Linux - kto vie poradit?

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pátek Duben 19 09:26:10 CEST 2002

Dne 19. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> [...]
Myslím, že ještě museli připojit HD na IDE kabel.

> ja by som minimalne skusil docasne vymenit grafiku, strcit tam nejake s3 na

Těžko říct, ale pokud není grafika poškozená měla by nVidia
GeForce2 MX400 šlapat úplně v pohodě. Já mám teda verzi 64MB
ale neměl jsem dosud v Linuxu nejmenší problémy a ani někteří
mí známí s touto grafikou.

Reklama:
GEnialni navod, jak ziskat pocitac!
http://www.genius.cz