LCD - lze ocekavat nejake problemy?

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Duben 19 12:07:22 CEST 2002

On 19/04/2002, Martin `MJ' Mares wrote:

> Jeste dva drobne problemky:
>
>   o  Antialiasovany text vypada o neco lepe na CRT monitoru,
>      LCD-cka jsou na nej proste moc ostra :)

No, jelikoz mi zatim linuxovy aa nepripada nijak krasny ani na CRT,
nevidim to jako ujmu :)

>   o  LCD ma gammu temer presne 1 a nekterym programum je zatezko se
>      s tim smirit a implicitne predpokladaji vyssi.

O tomhle mozna budu uvazovat, az si jednou budu kupovat LCD pro sebe,
ale tenhle comp se vyuziva vetsinou pro Mozillu a StarOffice, takze
gamma nikoho prilis nepali :)

Ale mozna bych se jeste vratil k volbe typu. Nahodou jsem vcera narazil
na to, ze Dell nabizi model E151FP vymenou za libovolny stary monitor se
slevou 4000, cimz cena klesne na sympatickych 12900,- (viz
http://www.technet.cz/hw/hw_monitory/DELL_LCD_E151FP_recenze020416.html).
Docela by mne zajimalo, jestli s nim ma nekdo zkusenosti. Podle
parametru bych rekl, ze je to asi srovnatelne s tou Belinou 101545, cena
je v tuto chvili zajimavejsi (nejaky stary CRT strep se vzdycky nekde
vyhrabe).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka