LCD - lze ocekavat nejake problemy?

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pátek Duben 19 22:00:14 CEST 2002

Zdravim,

,+---[ Dne pátek 19. duben 2002 12:07 Michal Krause napsal(a) ]---+'
|  Ale mozna bych se jeste vratil k volbe typu. Nahodou jsem vcera narazil
|  na to, ze Dell nabizi model E151FP vymenou za libovolny stary monitor se
|  slevou 4000, cimz cena klesne na sympatickych 12900,- (viz
|  http://www.technet.cz/hw/hw_monitory/DELL_LCD_E151FP_recenze020416.html).
|  Docela by mne zajimalo, jestli s nim ma nekdo zkusenosti. Podle

ve firmě jsme teď vyměnili 3 rybí oka (14" CRT) za tyto LCD (Dell E151FP) a
musím říci, že jsou opravdu super. Ale na druhou stranu, zdály se mi njaké
rozmazané (ale asi jde o zvyk). Po delší době je to ale znát, oči bolely
mnohem méně.
  Taky mě zarazilo to s těma frekvencema (55-75), ale naštěstí se to tu už
probralo, takže už je mi to jasné:)
  Jo a s tou výměnou za staré monitory, chlapík co nám nové přivezl, staré
neodvezl, že prý nic odvážet nemá, takže teď DELL uháníme, aby si pro ně
přijeli :)))

|  parametru bych rekl, ze je to asi srovnatelne s tou Belinou 101545, cena
|  je v tuto chvili zajimavejsi (nejaky stary CRT strep se vzdycky nekde
|  vyhrabe).

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-