GRUB a VGA prameter z LILO

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Duben 19 12:58:55 CEST 2002

On Fri, 19 Apr 2002, Jan Marek wrote:

> Dobry den,

> no, melo by to jit jako kazdy jiny standardni parametr jadra, tj.
> na konec radky zacinajici na kernel...

Hmm, grub se vubec chova divne. Pac mi vubec treba nezral na me
Abit BP6 parametr apm=power-off, parametr vga mi zral, jen pokud se menilo
textove rozliseni. Pokud jsem bootoval do framebufferu, tak ani za boha...

A graficke logo pri bootovani? Pche, pri mem prumernem uptime 60dni si ho
stejne moc neuziju....

Zlate lilo!

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/