GRUB a VGA prameter z LILO

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pátek Duben 19 18:54:15 CEST 2002

Ahoj

Zdenek Kaminski wrote:

> Hmm, grub se vubec chova divne. Pac mi vubec treba nezral na me
> Abit BP6 parametr apm=power-off, parametr vga mi zral, jen pokud se menilo
> textove rozliseni. Pokud jsem bootoval do framebufferu, tak ani za boha...

No asi stacilo pridat jeste parametr video=vga16:off pripadne jiny,
vypinajici prislusny FB.

> A graficke logo pri bootovani? Pche, pri mem prumernem uptime 60dni si ho
> stejne moc neuziju....

:-)  Já musím počítač v práci aspoň na víkend vypínat a doma občas reboot
do Windoze kvůli bráchovi. Ale servery jedou dlouho:
$ uptime
   6:50pm  up 66 days,  7:14,  1 user,  load average: 0.17, 0.10, 0.09
(Reboot byl kvuli poruse UPSky.)

$ uptime
  18:49:58 up 79 days,  8:46,  3 users,  load average: 0.09, 0.05, 0.01
(Dosud nerebootovan od instalace.)

> Zlate lilo!

Ja jsem lilo opustil hned, jak jsem objevil choose-OS a ten hned pote,
co jsem objevil grub. Po zmene /etc/lilo.conf, ci /etc/chos.conf bylo
vzdy treba spustit lilo/chos. To u grubu odpada.
Navic u grubu muzu nabootovat libovolne jadro z prikazove radky.

<noflame>
Zlaty GRUB.
</noflame>

> Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

Mgr. Tomas Hudec

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people