dhcpd & logy

Jiri Demel demel na fsv.cvut.cz
Pátek Duben 19 20:56:29 CEST 2002

On Friday 19 April 2002 08:26, Vladimir Naprstek wrote:
> Dobry den,
> nevite, prosim, jak alespoň omezit logování dhcpd démona? Zapisuje mi do
> systémového logu všechny požadavky a rád bych to trochu omezil. V man
> dhcpd.conf jsem se nedověděl nic a v man dhcpd jen, že pro logování
používá
> syslogd.

Dobry den.
Ja to vyresil tak, ze loguji do samostatneho souboru.
A ten podrobny log uz jsem mnohokrat pouzil pri reseni problemu
se stanici, ktera "nedostava dhcp".

Kam se loguje lze urcit (alespon ve versi 2.0pl5) na konci souboru
includes/site.h, kde je v komentari priklad. Ja pouzil
#define DHCPD_LOG_FACILITY LOG_LOCAL1
Prelozil jsem to a do souboru /etc/syslog.conf jsem pridal radku
# DHCP server
local1.*         /var/log/dhcpd

Jeste jsem si do /etc/logrotate.d  pridal soubor  dhcpd  obsahujici

/var/log/dhcpd {
    missingok
    daily
    rotate 7